torstai 21. kesäkuuta 2012

Kamera,kuvanmuokkaus,polttoväli,aukon suuruus...

Kyllä on siis jotenkin todella pahasti jäänyt toi kameran käyttö harjoitukset todella pienelle.. Pitäis alkaa taas uudestaan perehtymään kaikkiin nappuloihin ja säätimiin. Kuitenkin mulla on se digikuvaajan joku käsikirja mikä tuli ton kameran mukana. ehkä olisi otettava se uusinta lukuun ja nyt olen netistä yrittänyt metsästää tietoa ja jippoja joilla onnistuisi hyvät kuvat. Nyt ei ole tähän tarinaan minkäänlaisia kuvia kun ei ole kerinnyt napsimaan.

Juhannuskin tulossa ja mulla on koko juhannus töitä, vaikka pyysin toisen pyhistä vapaaksi kun työnantaja sanoi että saa pyytää.. no jaa. ketuttaa jonkun verran. ja se kaikkein eniten se että oma äitini on menossa naimisiin syksyllä niin minun ja pikkusiskoni(ollaa samassa työpaikassa) pitäisi olla molempina päivinä töissä eli hääpäivänä ja seuraavana siitä.. :s että jotenkin jollain ei voi olla aivoa että se on kuitenkin oma mutsi!! ääääärgh.

Tänään kävin mummolassa moikkaamassa ihanaa kummityttöä. toinen on kasvanut niin kauheesti. kävelee jo kärryjen kanssa rundia ja osaa jo jotain sanojakin! :) olin ihan myyty !
Yritin enon tietokonetta saada kasaan mutta jostain syystä se ei mun taidoilla enää lähtenyt rokkaamaan.. :S yritin palautuslevyä varmaan 20 kertaa ja tulee vaan virhe MBR?! woot?! parempi lienee jättää professionaaleille hoidettavaksi. parhaani kuitenkin yritin.

Nyt opiskelemaan kameraa toviksi ja itsekseen nukkumaan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti